Ƭ Ɯ ;

Bivši karateist in košarkaš, ki športu pripisuje velik del svojega življenja. Od skrivanja po gozdovih, plezanja po drevesih, skakanja preko potočkov do prvih vadb v OŠ. Po študiju na Fakulteti za Šport se je resneje lotilo ekstremnih športov od gorskega kolesarjenja do deskanja na snegu in valovih. Pred nekaj leti je na svoj urnik crossfit vadbo, kjer se prepletajo gimnastika, atletika, dvigovanje uteži, veslanje, ... vadba, ki zajema vsa gibanja, ki si jih človek lahko zamisli. Šport, ki ga lahko izvaja vsakdo.

© 2017 - Relive - Vse pravice pridržane

Prijava na PRO vadbe

45 minutna visoko intenzivna intervalna vadba sestavljena iz kompleksin vaj z lastno težo in vadbenimi pripomočki, za tiste najbolj pripravljene. Cilj vadbe je izboljšati moč, hitrost, agilnost, kardiovaskularno vzdržljivost, eksplozivnost in pospešiti proces izgube telesne maščobe na najvišjem nivoju. PRO vadba je sestavljena za bolje pripravljene posameznike, ki si želijo svojo telesno pripravljenost dvigniti na višjo raven. Vstop v PRO skupino je možen samo predhodnikom BASIC skupine.

Fitnes ackijska ponudba
Vadbe ackijska ponudba

Vnesite vaš e-mail ter spoznaj skupinske vadbe iz naše ponudbe.

Prijava na BASIC vadbe

45 minutna visoko intenzivna krožna vadba sestavljena za oblikovanje telesa, mišično moč in vzdržljivost. Vadba poteka z lastno težo in lažjimi pripomočki in je primerna za vse spole, starosti in vse stopnje telesne pripravljenosti. Cilj vadbe je okrepiti telo in osvojiti temeljne gibalne vzorce z lastno težo in lažjimi pripomočki. Zaželjeno je, da se vsi novi člani z željo v napredovanje v PRO skupino najprej udeležijo skupine BASIC.

Prijava na LADY vadbe

45 minutna srednje – intenzivna vadba samo za ženske, sestavljena iz vaj z lastno težo in cardio vaj osredotočena na kritične dele ženskega telesa. Cilj je okrepiti splošno kondicijo, mišice telesnega središča, zadnjice in nog ter izboljšati splošno telesno pripravljenost.

Prijava na PILATES vadbe

45 minutna vadba srednje intenzivnosti, ki povezuje vaje za gibljivost, krepitev mišic ter izboljšuje mobilizacijo hrbtenice. Cilj vadbe je okrepiti mišice telesnega središča, izboljšati gibljivost, telesno držo, funkcionalnost telesa in zmanjšati bolečine v hrbtenici in sklepih. Vadba pilates je primerna za vse stopnje telesne pripravljenosti, vse spole in starosti.

Zdravje ackijska ponudba

Vnesite vaš e-mail ter se prijavite na prvi brezplačni pregled!