Ƭ Ɯ ;

Po več letih različnih vadb, sem začela opažati težave pri izvajanju nekaterih gibov in sem imela obdobja kronične utrujenosti. Z individualnimi treningi sem želela izboljšati formo izvajanja posameznih vaj, poleg tega pa sem se želela s posebaj prilagojenim treningom znebiti občutka utrujenosti.
Že kar nekaj časa vadim na ta način in sem zelo zadovoljna. Mitja je treninge sestavil tako, da se obdobja intenzivne vadbe periodično menjajo z obdobji manjše intenzivnosti tako, da tudi kronične utrujenosti ni več. Pa ne samo to, povečala sem gibljivost, izboljšala formo in s tem povečala moč. Napredek je bil še veliko večji, kot so bila moja pričakovanja. V tem času sem uspela narediti svoj prvi zgib, izboljšati držo, naučiti se izvajati deadlift, različne počepe... Treningi so dinamični, vaje se menjajo tako, da je vadba zanimiva in napredek je očiten.
Tudi izven telovadnice se boljše počutim in se lahko neovirano gibam ter sem polna energije tudi pri opravljanju vsakodnevnih aktivnosti. Se že veselim novih izzivov...

© 2017 - Relive - Vse pravice pridržane

Prijava na PRO vadbe

45 minutna visoko intenzivna intervalna vadba sestavljena iz kompleksin vaj z lastno težo in vadbenimi pripomočki, za tiste najbolj pripravljene. Cilj vadbe je izboljšati moč, hitrost, agilnost, kardiovaskularno vzdržljivost, eksplozivnost in pospešiti proces izgube telesne maščobe na najvišjem nivoju. PRO vadba je sestavljena za bolje pripravljene posameznike, ki si želijo svojo telesno pripravljenost dvigniti na višjo raven. Vstop v PRO skupino je možen samo predhodnikom BASIC skupine.

Fitnes ackijska ponudba
Vadbe ackijska ponudba

Vnesite vaš e-mail ter spoznaj skupinske vadbe iz naše ponudbe.

Prijava na BASIC vadbe

45 minutna visoko intenzivna krožna vadba sestavljena za oblikovanje telesa, mišično moč in vzdržljivost. Vadba poteka z lastno težo in lažjimi pripomočki in je primerna za vse spole, starosti in vse stopnje telesne pripravljenosti. Cilj vadbe je okrepiti telo in osvojiti temeljne gibalne vzorce z lastno težo in lažjimi pripomočki. Zaželjeno je, da se vsi novi člani z željo v napredovanje v PRO skupino najprej udeležijo skupine BASIC.

Prijava na LADY vadbe

45 minutna srednje – intenzivna vadba samo za ženske, sestavljena iz vaj z lastno težo in cardio vaj osredotočena na kritične dele ženskega telesa. Cilj je okrepiti splošno kondicijo, mišice telesnega središča, zadnjice in nog ter izboljšati splošno telesno pripravljenost.

Prijava na PILATES vadbe

45 minutna vadba srednje intenzivnosti, ki povezuje vaje za gibljivost, krepitev mišic ter izboljšuje mobilizacijo hrbtenice. Cilj vadbe je okrepiti mišice telesnega središča, izboljšati gibljivost, telesno držo, funkcionalnost telesa in zmanjšati bolečine v hrbtenici in sklepih. Vadba pilates je primerna za vse stopnje telesne pripravljenosti, vse spole in starosti.

Zdravje ackijska ponudba
Prijava na IZZIV
Izpolnite vsa potrebna polja in se prijavite na IZZIV.BREZ SKRBI. Kmalu boste imeli odgovore na vsa vprašanja. Kontaktirali Vas bomo in Vam zaupali več informacij glede prvega BREZPLAČNEGA predavanja, kjer bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja.